بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 



ادامه مطلب ...


Trillian یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

این نرم افزار، مسنجر اکثر سایت های معروف را در خود جای داده که شما به جای استفاده از چندین مسنجر مختلف می توانید از یک مسنجر برای چت با تمام مسنجرها استفاده کنید. در این برنامه مسنجر سایت هایی مانند AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, Groupwise, ICQ, IRC, MSN, MySpaceIM, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr قرار گرفته که شما به آسانی می توانید با دوستان خود که عضو هر کدام از این سایت ها هستند ...



ادامه مطلب ...


آی‌آرسی Internet Relay Chat یا گپ رله اینترنتی، روشی از ارتباط آنی روی اینترنت است. IRC اساساً برای گفتگوهای گروهی طراحی شد و گفتگوها بصورت عمومی در محلهایی بنام کانال انجام می‌گیرد، همچنین ارتباط شخص با شخص توسط پیام خصوصی ممکن است. IRC به‌ وسیله جارکو اویکارینن در اواخر اوت ۱۹۸۸ برای جایگزینی برنامه بنام MUT ساخته شد.
XChat نام نرم افزاری می باشد ...



ادامه مطلب ...


مسنجر Miranda IM یک برنامه سریع، سبک و آسان با پشتیبانی از پروتکل های مختلف مسنجر می باشد. این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای آیکون ها، صداها و پلاگین های رایگان زیادی می باشد. نسخه پرتابل آن نیز به راحتی در USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب می باشد.
ویژگیهای کلیدی نرم افزار : سبک، سریع و کم حجم



ادامه مطلب ...


 


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه ...

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 52862
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1